A Zöld Zug webáruház üzletszabályzata:

A szolgáltató neve: Ökoszolgálat Alapítvány
A szolgáltató székhelye, levelezési címe:Magyarország, 1051, Budapest, Nádor utca 34.
A kereskedést képviselő neve: Szabó Gyula
A kereskedést képviselő telefonszáma: 06-1/311-78-55, 06-20/519-80-81
A kereskedést képviselő e-mail címe: okosz@okoszolgalat.hu
Adószám: 19650830-2-41
Az alapítvány bírósági nyilvántartási száma: 1330
A nyilvántartó bíróság neve: Fővárosi Bíróság
Adatvédelmi szám: ügyintézés alatt

Beleegyezési nyilatkozat

A Zöld Zug webáruházban történt rendeléssel a vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen üzletszabályzatot, elolvasta és megértette a rendelés menetét. Továbbá a weboldalon létrehozott megrendelése elküldésével Ön elfogadja az adatvédelem feltételeit, és engedélyezi számunkra adatainak használatát a lent leírtak alapján.

Személyes adatok

Ezen az oldalon a vásárláshoz szükséges adatokat kérjük el. Személyes adatokon értjük azokat az információkat, amellyel ön direkt módon azonosítható (családi név, keresztnév, lakcím). Adatainak kezelésekor az Info tv.-nek megfelelően járunk el.
Az Üzemeltető minden tőle elvárható intézkedést megtesz az adatok biztonságos őrzésére, de nem vállal felelősséget az adatok megrongálódásáért, megsemmisüléséért vagy illetéktelen kezekbe kerüléséért műszaki hiba, természeti csapás, terror- vagy bűncselekmény esetén.
Felhívjuk figyelmét, hogy a megadott személyes adatok valódiságáért a Megrendelő felel. Amennyiben valótlan adatokat szolgáltat, vagy másvalaki személyes adatait adja meg, az érintetteknek ebből kára származhat, és polgári jogi, büntetőjogi és szabálysértési eljárást kezdeményezhetnek a felhasználó ellen!
Adatait harmadik félnek nem adjuk át, kivéve a szállítási címet a szállítást végző cégnek. Kérjük, vegye figyelembe, hogy kötelességünk személyes adatait kiadni, ha ezt törvény, bírósági vagy más hatósági végzés írja elő nekünk.
Az egyértelműen hamis adatokkal regisztrált felhasználókat az Ökoszolgálat Alapítvány jogosult az adatbázisból törölni, illetve kétségbevonható adatok valódiságát jogosult ellenőrizni.

Kosár

A kiválasztott árukat a termék leírása melletti "kosárba rak" ikonra kattintással tudja a kosárba betenni. A bal oldali menüsor "kosár megtekintése" menüpontjában mindig megnézheti a kosár aktuális állapotát, illetve módosíthatja. A végösszeg folyamatosan nyomon követhető.

Áru átvételi módok

Személyes átvétel: 1051, Budapest, Nádor utca 34. alatt hétfőn, kedden és csütörtökön: 11-18, szerdán: 10-17, pénteken 10-15 óráig. Az árut 10 munkanapig tesszük félre.

Csomagküldés: A Zöld Zug webáruházban vásárolt termékek házhoz szállítását országosan a DPD futárszolgálat végzi. A megrendelt árut a készlet erejéig 3 munkanapon belül útnak indítjuk. A rendeléseket a beérkezési sorrendtől és a készlettől függően tudjuk teljesíteni. A megrendeléseket utánvéttel teljesítjük. A díjak a díjszabás szerint alakulnak, ahol a küldemény súlya és értéke alapján számoljuk fel a költségeket.

Árak

A weblapon feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak. Az árváltozás jogát fenntartjuk. Áraink, illetve termékeink folyamatosan változhatnak.
A termékfotók tájékoztató jellegűek, a változtatás jogát fenntartjuk.

Fizetés

A fizetés feladott küldemény esetén vagy a küldemény átvételekor utánvéttel készpénzben történik.
Személyes átvétel esetén a fizetés készpénzben vagy kártyával, de az átvétel helyén történik.

Bankkártyás fizetés - Jelenleg nem elérhető

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban.
A bankkártyás fizetéseknél az Ökoszolgálat Alapítvány partnere az izlandi székhelyű Borgun, amely a világ összes jelentős kártyatársaságában tagsággal rendelkező, bankfüggetlen pénzintézet. Az 1980-ban alapított Borgun volt Izland első hitelkártya-szolgáltatója, s a mai napig megőrizte vezető szerepét, ami igen jelentős siker egy olyan piacon, ahol a fizetési tranzakciók 98%-a bankkártyával történik.
A Borgun 2014 óta van jelen a magyarországi piacon, ahol kizárólagos képviseletét a B-Payment Zrt. látja el.
Mindkét cégről részletes információk találhatók a www.borgun.hu, www.b-payment.hu és www.borgun.com honlapokon. 

Az Ökoszolgálat Alapítvány Zöld Zug Webáruházban bankkártyás fizetés a főoldalon megjelenített minden típusú bankkártyával lehetséges, azonban a kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat a rendszer csak abban az esetben fogadja el, ha azok használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi. A Vevő a saját bankjától kérhet felvilágosítást, hogy kártyája felhasználható-e internetes vásárláshoz.
A bankkártyás fizetés Vevőink részére nem jelent többletköltséget, külön díj semmilyen formában nem kerül felszámításra. 
Az online fizetések esetében az Eladó nem felelős/nem vonható felelősségre a Vásárló által fizetendő semmilyen egyéb pótköltség vonatkozásában, ideértve, de nem kizárólag, a Vásárló kártyakibocsátó bankja által alkalmazott valutaváltási díjakat is, abban az esetben, ha az illető kártya kibocsátási pénzneme a Forinttól (HUF) eltérő pénznem. E műveletekért csakis a Vásárlónak kell viselnie a felelősséget.

A bankkártyával történő fizetés a Borgun 128 bites szerverén keresztül történik, SSL technológiával védett weboldalon keresztül, így a Vevő banki adatai nem kerülhetnek illetéktelenek tudomására. A bankkártyás fizetési mód választása után a Vevő a Borgun biztonságos oldalára kerül átirányításra, ahol a kártyabirtokos megadja a bankkártya adatait, így ezeket az információkat kizárólag a Borgun fizetési oldala kezeli.
A bankkártya adatainak megadása után a rendszer fizetési bizonylatot jelenít meg. 
Amennyiben a Vevő tévesen hibás, a fizetendő összegnél magasabb összeget adott meg bankkártyás fizetése kezdeményezésénél, a túlfizetés tényét írásban, elektronikus vagy postai úton kell jeleznie a Zöld Zug Webáruház üzemeltetőjének, az Ökoszolgálat Alapítványnak. Az Ökoszolgálat Alapítvány a bejelentést követően 15 napon belül kivizsgálja az esetleges túlfizetést, és amennyiben jogosnak találja a Vevő követelését, kezdeményezi a túlfizetett összeg jóváírását. A vizsgálat eredményéről az Ökoszolgálat Alapítvány a Vevőt írásban értesíti.
Amennyiben a Vevő hibájából bankkártyájának adatait harmadik személy használja fel, az ennek következtében esetlegesen keletkező károkért sem az Ökoszolgálat Alapítvány., sem a Borgun nem vállal felelősséget.
A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13–19 jegyű szám.)
Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye [CVV2, vagy CVC2]. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)
 
 Az Ön személyes adatainak védelme a (Ökoszolgálat Alapítvány) és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak ( 1992. évi LXIII. törvény). Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk, kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.

Abban az esetben, ha a Vásárló által rendelt valamely Terméket/Szolgáltatást az Eladó nem tudja leszállítani, az Eladónak tájékoztatnia kell ilyen értelemben az Ügyfelet/Vásárlót és vissza kell utalnia a Vásárló számlájára a Termék és/vagy Szolgáltatás ellenértékét, legfeljebb 7 (hét) napon belül miután az Eladó tudomást szerez a helyzetről vagy miután a Vásárló kifejezett módon megfogalmazza igényét a Szerződés felbontását illetően.

Megrendelési szerződés

A Zöld Zug webáruháznak elküldött megrendelés az ügyfél számára kötelező érvényű szerződésnek minősül, és annak elküldésével kötelezettséget vállal a megrendelt termék átvételére. A Megrendelő a megrendelés leadása esetén utóbb jogszerűen nem hivatkozhat arra, hogy a jelen szerződésben meghatározott szerződési feltételeket nem ismerte.
A hibásan megadott adatokból eredő téves teljesítésért az Ökoszolgálat Alapítvány semmilyen formában nem vállal felelősséget.
A Ökoszolgálat Alapítvány nem vonható felelősségre az általa üzemeltetett weblaphoz való kapcsolódás, illetve annak használata közben felmerült problémákért, semmilyen vis major kategóriába sorolható esetért, vagy olyan eseménnyel kapcsolatosan, ami nem áll az irányítása alatt.

A vásárlástól való elállás joga

A vásárlástól való elállási jog gyakorlására vonatkozó törvényi szabályozást a 45/2014. (III.9.) kormányrendelet tartalmazza, melynek alapján termékeink egy része romlandónak minősül. (29(1)d, e,)
Egyéb terméknél a vásárló - magánszemély - indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 munkanapon belül. A kézhezvételi időpont személyes átvétel esetében a személyes átvétel időpontja, postai szállítás esetében a levél/csomag átvételének időpontja.
Ha a sértetlen terméket vissza kívánja küldeni: a kézhezvételtől számított 14 napon belül jelezze felénk és saját költségén, lehetőség szerint a számlával vagy annak másolatával küldje vissza címünkre.
Visszaküldési szándékát az
okosz@okoszolgalat.hu címen, agy
061/3117855-ös telefonszámon jelezze.
A csomagot: 1244 Budapest, PF.:744 címre küldje.

Mi 14 napon beül,a csomag kézhezvétele után visszatérítjük Önnek a visszaküldött termék(ek) vételárát. A visszatérítés nem vonatkozik a szállítási költségre! Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. Amennyiben az árut postán vagy futárral küldi vissza hozzánk, adjon meg egy bankszámlaszámot, amire a vételárat utalni tudjuk. Ha személyesen hozza vissza az árut, abban az esetben kézpénzben térítjük vissza a vételárat.
Az összeget az online, kártyával kifizetett Rendelések esetében visszafizetjük a számlára, amelyről a fizetést végezték.
Az Eladó elhalaszthatja az összeg visszafizetését az eladott Termékek átvételéig.
Ha a terméket a vevő nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását.

Szavatosság, jótállás

Az Üzemeltető szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi. V. törvényben (Ptk.) és az egyéb vonatkozó jogszabályokban foglaltak ( pl. 151/2003 korm. rendelet) az irányadóak.
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti.

Tartalommal kapcsolatos információk

A honlap tulajdonosa fenntartja magának a jogot arra nézve, hogy bármikor, amikor szükségesnek tartja, előzetes figyelmeztetés nélkül, bármilyen változtatást, javítást, módosítást végezzen honlapján.

Törvények és előírások

„Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról és az információs társadalmi szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény egyik garanciális előírása, hogy a tevékenység folytatását semmilyen külön, előzetes engedélyhez nem köti. Ez nem jelenti azt, hogy az egyéb előírások meglétét nem kell a vállalkozásnak igazolnia, de pusztán azért, mert a szolgáltatást online végzi, semmilyen további követelményt nem lehet vele szemben támasztani. „

Panaszügyintézés

Panaszával az Ökoszolgálathoz fordulhat a fent megjelölt elérhetőségeken.
Panasza elutasítása esetén fordulhat Békéltető testülethez:
A Budapesti Békéltető Testület székhelye:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31
Vagy a lakhelye szerinti bírósághoz a panasz jellege szerint.

2011. évi CXII. törvény - az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról (Info.tv.)

2008. évi XLVIII. törvény - törvénygazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló (Grt.)

1995. évi CXIX. törvény - a kutatás és a közvetlen üzletszerzés célját szolgáló név- és lakcímadatok kezeléséről (DM törvény)

2001. évi CVIII. törvény - az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről